Uudised

  • 14. veebruar 2018

Ütle midagi head ja tunnustavat!

Sotsiaalsed oskused ja empaatiavõime annavad inimesele veel pikaks ajaks eelise tehisintellekti ees. Just kaaslase mõistmine ja temaga arvestamine on aluseks headele inimestevahelistele suhetele, see tõde kehtib nii silmast silma kui virtuaalmaailmas kohtumistel. Kiusamine, mis mõjutab paljude väikeste ja suuremate laste igapäeva, on pälvinud Eesti ühiskonnas laia kõlapinda. Kehvad inimestevahelised suhted ei ole aga kaugeltki vaid […]

  • 30. november 2017

Läänemaal võitleb kiusamisega vaid kaks kooli

Läänemaal võitleb kiusamisega vaid kaks kooli. Lääne Elu. 30.11.2017.a.

  • 20. november 2017

Lasteaiaõpetajate tähelepanekud kiusamisest

Lasteaiaõpetajate tähelepanekud kiusamisest. Pärnu Postimees. 20.11.2017 

  • 20. november 2017

Lasteaiaõpetajate tähelepanekud kiusamisest

Lasteaiaõpetajate tähelepanekud kiusamisest. Pärnu Postimees. 20.11.2017 

  • 25. oktoober 2017

Toeta last sallivaks, austavaks, hoolivaks ja julgeks kasvamisel

Toeta last sallivaks, hooliavaks, austavaks ja julgeks kasvamisel. Jõelähtme Valla Leht, oktoober 2017

  • 15. oktoober 2017

Sallivus, austus, hoolivus ja julgus – laste õppetöö kaasamine valimisvõitlusesse on kohatu

Valimiseelsesse erakondadevahelisse debatti haarati kiusamisest vaba elutee sümbol, Lastekaitse Liidu programmi „Kiusamisest vaba lasteaed ja kool“ Sõber Karu, mis on tuttav väga paljudele lasteaia- ja koolilastele, nende õpetajatele ja vanematele. Taani kroonprintsessi Mary poolt 2007. aastal ellu kutsutud metoodika jõudis Eesti lasteaedadesse 2010. aastal ja koolidesse 2013. aastal. Tänaseks on programmi rakendamiseks avaldanud soovi 458 […]

  • 22. september 2017

Sõber Karu

Sõber Karu. Keila Leht 22.09.2017

  • 21. september 2017

Põhiväärtused – sallivus, hoolivus, austus ja julgus – kuulamisülesannetes programmi „Kiusamisest vabaks“ metoodika kasutamisel

Autorid: Sirje Piht, Kaja Nurk Väärtuspädevuste kujundamine ei ole ühe tunni ja ühe õpetaja töö. Efektiivsem tulemus saavutatakse koostöös. Õpilased tuleb kaasata aruteludesse, anda võimalusi arvamuste avaldamiseks ja tagajärgede analüüsimiseks. Tulemuslikumad saavutused tekivad siis, kui õpetada läbi positiivse võtme. Analüüsid läbi positiivsete eeskujude tagavad õpetuslikult suuremat mõju kui negatiivsed näited. Seega tuleks aruteludes keskenduda muutustele […]