• Russian
  • English
  • Logi sisse
  • Kontakt
  • Meie Facebookis
  • Youtube
Kiusamisest vabaks
  • Kiusamisest
    Kiusamise fenomenKui kiusatakseÜleriigilise abi võimalused
  • Programmist
    Programm “Kiusamisest vabaks!”AjaluguUuringu- ja teadustegevusProgrammi võrgustik ja partneridMüüdid ja tõed programmist
  • Liitumine
    Programmi “Kiusamisest vabaks” kasutavad asutusedKuidas liituda programmiga?
  • Metoodika igapäevaelus
    Metoodilised materjalidJagatud praktikadPildigalerii
  • Üritused ja koolitused
    Koolituskalender ja registreeriminePõhi-ja jätkukoolituse õppekava
  • Uudised
    Meie meediasMärka Last erinumbrid
  • E-pood
Menüü
  • Logi sisse
  • Kontakt
  • Meie Facebookis
  • Youtube
  • Kiusamisest
  • Kiusamise fenomen
  • Kui kiusatakse
  • Üleriigilise abi võimalused
  • Programmist
  • Programm “Kiusamisest vabaks!”
  • Ajalugu
  • Uuringu- ja teadustegevus
  • Programmi võrgustik ja partnerid
  • Müüdid ja tõed programmist
  • Liitumine
  • Programmi “Kiusamisest vabaks” kasutavad asutused
  • Kuidas liituda programmiga?
  • Metoodika igapäevaelus
  • Metoodilised materjalid
  • Jagatud praktikad
  • Pildigalerii
  • Üritused ja koolitused
  • Koolituskalender ja registreerimine
  • Põhi-ja jätkukoolituse õppekava
  • Uudised
  • Meie meedias
  • Märka Last erinumbrid
  • E-pood
Russian English

  • 16. september 2015

Õpilaste väärtushinnangute kujundamine projekti „Kiusamisest vaba kool“ metoodika näitel

Põhikooli riiklikus õppekavas (2011) on antud otsesed suunised, kuidas kujundada õpilaste  väärtushinnanguid. Seda on toetamas üle-eestiliselt õppekirjandus ning erinevad programmid ja projektid. Sellegi poolest esineb koolides kiusamisolukordi, mis vastanduvad põhiväärtustega. Ideaal ja tegelikkus on vastuolus, tekkinud on probleem: kuidas kujundada õpilaste väärtushinnanguid kiusamist ennetavalt? Probleemist lähtudes on käesoleva magistritöö autori, Sigrit Nigulase eesmärgiks välja selgitada, […]

Loe edasi
  • 16. september 2015

„Kiusamise ennetamine ja sotsiaalse pädevuse arendamine I kooliastmes õpetajate hinnangul pilootprojekti „Kiusamisest vabaks!“ näitel

Tallinna Ülikooli kasvatusteaduste instituudi magistrandi Saskia Tärki eesmärgiks oli välja selgitada pilootkoolide õpetajate arusaamad lastevahelisest kiusamisest, selle ennetamisest ning uurida pilootprojekti „Kiusamisest vabaks!“ metoodika tulemuslikkust õpetajate hinnangute põhjal. Samuti koguti õpetajatelt ettepanekuid, kuidas muuta antud projekt kasutajasõbralikumaks. Magistritöö uurimuses osales kokku 25-st pilootkoolist 21 kooli. Antud magistritöö kirjutaja ülesandeks oli anda teoreetiline ülevaade lapse sotsiaalsusest, selle […]

Loe edasi
  • Eelmine
  • 1
  • 2
Näita menüüd
    Uuringu- ja teadustegevusTaani uuringuraportidEesti uuring 2015-2016 (lasteaed ja kool)Eesti uuring 2017 (pilootkoolid)Eesti uuring 2018-2019 (lasteaed)Eesti uuring 2022 (koolid)MagistritöödTeadusartiklid

Endla 6-18, I korrus, Tallinn 10142
tel: 631 1128

kiusamisestvabaks[ät]lastekaitseliit.ee

Otsi lehelt

Programmist

  • Programm “Kiusamisest vabaks!”
  • Ajalugu
  • Uuringu- ja teadustegevus
  • Programmi võrgustik ja partnerid

Vaata ka

  • Metoodilised materjalid
  • Üritused ja koolitused
  • Liitunud asutused
  • Sõber Karu mobiilirakendus
  • Andmekaitse tingimused
  • Lastekaitseliit
  • Haridus- ja Teadusministeerium
  • The Mary Foundation
  • Save the Children